diumenge, 23 de juliol de 2017

10/03/2017

BUTLLETÍ TRIMESTRAL

Primavera 2017

Benvolguts i benvolgudes veïns i veïnes de Bellver,

En motiu de la celebració dels cinc anys del Casal de la Gent Gran de Bellver, la seva junta ha redactat un escrit on expressa la seva alegria per tan important esdeveniment.
Des de lajuntament ens hi volem afegir i aprofitar per felicitar a tots els seus socis i als membres de les diferents juntes pel gran esforç que han dut a terme.
Els bellverencs sempre hem presumit de la facilitat de crear associacions i entitats socials. Enguany, són moltes les que resten vinculades duent a terme nombroses activitats, malgrat la reduïda població del nostre municipi.
També és molt comú que aquestes entitats i associacions facin com el Guadiana; aparèixer i desaparèixer. Això acostuma a ser conseqüència de la reduïda població de que disposem i de les dificultats que comporta el dia a dia dentitats que es nodreixen del voluntariat.
Aquest és el cas del nostre Casal de la Gent Gran, que després de desaparèixer, de cop i volta torna a reeixir amb més força que mai com a fruit de lempenta duna colla de gent que mereix un reconeixement per un esforç admirable.
Són moltes i de nombrosa assistència les activitats que shi duen a terme. I és molta la gent implicada en aconseguir un envelliment actiu i en que la gent gran participi a les activitats socials tenint en compte la seva mesura de voluntat i capacitats.
La gent que heu tingut la sort darribar a aquesta etapa de la vida i que sou portadors de saviesa i experiència, teniu també lobligació de posar el vostre gran coneixement en mans de la resta de la societat.
Precisament tot això, saconsegueix duent a terme aquestes tasques i participant activament en tots els esdeveniments socials i culturals del nostre municipi, tal i com esteu fent.
 Res més, només recordar-vos que des de lajuntament teniu tot el nostre recolzament, que mai us mancarà cap ajut i que la nostra vinculació cap al Casal és total.
Per molts anys!!!!

F. Xavier Porta Pous