Dissabte, 20 De Octubre De 2018

06/08/2018

La Fira d'Artesans i Oficis va omplir la plaça Major de talent, història i tradició.

Ahir es va descobrir la pedra dels "Corbells" a la plaça de Sant Roc, realitzada en un taller col.laboratiu del mestre picapedrer Jordi Martí i la mainada, a la passada edició de la fira

La vuitena edició de la Fira d'Artesans i Oficis de Bellver ha destacat per la gran qualitat de les seves propostes, tant a nivell de parades com d'actuacions. Els tallers d'arts i oficis van omplir i durant tot el cap de setmana, centenars de persones van passejar i gaudir de l'ambient.

La Fira d'Artesans i Oficis d'enguany va tenir un moment molt especial ahir amb la descoberta de la pedra dels "Corbells" a la plaça de Sant Roc, realitzada en un taller col.laboratiu del mestre picapedrer Jordi Martí i la mainada, a la passada edició de la Fira.

Al facebook i a l'instagram de Bellver podreu veure  la fira en imatges!