Dilluns, 27 De Maig De 2019

18/04/2019

15 anys de la recuperació del Carnestoltes Tradicional de Bellver

Ahir es va presentar l'exposició dedicada al Carnestoltes Tradicional, amb paraules de l'alcalde de Bellver, Xavier Porta i dels membres de la Comissió del Carnestoltes Tradicional de Bellver, en Ventura Altarriba, Anna Montané i l'Àngel Bonada.

La mostra està instal·lada a l'entrada del Centre Cívic "Escoles velles" i es podrà visitar fins al 3 de maig.

Les persones visitants podran veure les vestimentes originals dels personatges del carnestoltes, l'estendard dels Cornuts, una imatge del carnestoltes del 1921, fotografies des del 2004 (any en que es va recuperar) fins al 2019, vídeos i documents explicatius i, fins i tot, llegir discursos i testaments de Sa Majestat el Rei Carnestoltes.

També estan exposats la litografia i el diploma de Cerdà de l'Any 2017, guardó que el recuperat carnestoltes tradicional de Bellver va rebre el passat any per votació popular.

L'exposició ha estat possible gràcies a la col.laboració entre la Comissió del Carnestoltes Tradicional i l'Ajuntament de Bellver.